FANDOM

Home alone 4 tv print ad
Regizor: Rod Daniel
Scenariu: Debra Frank
Steve L. Hayes
Premiera: 3 noiembrie 2002 (2002-11-03)
(premiera TV pe canalul ABC)
29 octombrie 2003 (2003-10-29)
(Lansare direct-pe-video)
Durată: 89 de minute
Gen: film de Crăciun
Producător: French Adens
Distribuitor: 20th Century Fox
Walt Disney Television
Muzică: Teddy Castellucci
Distribuție: Mike Weinberg
French Stewart
Missi Pyle
Jason Beghe
Erick Avari
Barbara Babcock
Joanna Going
Clare Carey
Țara: Statele Unite
Limba originală: engleză
Buget:  ? milioane $
Încasări:  ? milioane $

Singur acasă 4 (titlu original în engleză Home Alone 4 cunoscut și Home Alone: Taking Back the House) este un film de Crăciun american din 2002 regizat de Rod Daniel. În rolurile principale joacă actorii Mike Weinberg și French Stewart. A fost transmis în premieră la 3 noiembrie 2002 pe canalul ABC.

PrezentareEdit

DistribuțieEdit

  • Mike Weinberg este Kevin McCallister: Personajul principal, acesta trebuie să apere casa de Marv și Vera, doi hoți. Portretizat inițial de Macaulay Culkin în primele două filme.
  • French Stewart ca Marv, soțul Verei, fiul lui Molly. Portretizat inițial de Daniel Stern în primele două filme. Stern a spus că acest film este „o insultă, un gunoi total” și a refuzat să joace din nou acest rol.
  • Missi Pyle ca Vera, soția lui Marv pe care Marv a întâlnit-o prima oară la închisoare.
  • Erick Avari ca Mr. Prescott, majordomul.
  • Barbara Babcock ca Molly, servitoare, care este persoana din interior și mama lui Marv.
  • Jason Beghe ca Peter McCallister, tatăl lui Kevin, Buzz și Megan. Portretizat inițial d John Heard în primele două filme.
  • Clare Carey este Kate McCallister, mama lui Kevin, Buzz și Megan. Portretizată inițial de Catherine O'Hara în primele două filme.
  • Joanna Going ca Natalie, iubita lui Peter și viitoarea mamă vitregă a lui Buzz, Megan și Kevin.
  • Gideon Jacobs ca Buzz McCallister, fratele lui Kevin și Megan. Portretizat inițial de Devin Ratray în primele două filme.
  • Chelsea Russo ca Megan McCallister, sora lui Kevin și Buzz. Portretizată inițial de Hillary Wolf în primele două filme.

NoteEdit

Legături externeEdit

Format:Rod Daniel